Menadžer tehničkog održavanja
Vaši zadaci:
Poslovi obuhvataju poslove organizacije, koordinacije i kontrole obavljanja redovnih i periodičnih pregleda objekata, instalacija i opreme u cilju planiranja investicionog održavanja
Organizovanje građevinsko-zanatskih radova na investicionom i tekućem održavanju objekata
Preduzimanje mera na otklanjanju kvarova i tehničkih nedostataka u okviru investicionog i tekućeg održavanja instalacija i opreme (vodovod i kanalizacija elektroinstalacije, instalacije grejanja, ventilacije i klimatizacije, liftovi, trafo stanice, agregati, kompresori i drugo)
Organizovanje sprovođenja preventivnih mera zaštite od požara
Izveštavanje prema grupi
Drugi poslovi iz delokruga službe tehničkog održavanja:
Kreiranje planova, izveštaja, statistike i analiza
Praćenje realizacije ugovora sa podizvođačima
Odlična usluga i korespondencija sa klijentima
Organizacija i praćenje izveštavanja prema nadređenim rukovodiocima i drugo
Vaš profil:
Viša/visoka stručna sprema – građevinskog, mašinskog ili elektrotehničkog smera
Iskustvo od najmanje 3 godine na poslovima u tehničkom održavanju i najmanje 1 godina na rukovodećim funkcijama
Napredno znanje engleskog jezika
Napredno znanje Excel, Word, PowerPoint
Osposobljenost za rukovođenje većim timom izvršilaca
Fleksibilan, odgovoran, pouzdan
Kontakt:
Email: posao@atalian.rs
Telefon: +381 61 284 56 59
Zašto ATALIAN?
- Zato što smo lideri u ovoj oblasti pružanja usluga
- Zato što se zarade isplaćuju od 5 do 10 za prethodni mesec
- Zato što radimo sa profesionalnom opremom, hemijom i po svetskim standardima
- Zato što imamo najbolje klijente