ATALIAN RS |

ATALIAN RS |

Koordinator održavanja objekata

  • Bulevar patrijarha Germana 18, 11223, Beograd, Srbija
Ostale otvorene pozicije

Tip zaposlenja

Ugovor o radu

Trajanje zaposlenja

Na godinu dana - puno radno vreme

Indrustrija

Farmaceutska industrija

Iskustvo

Najmanje 3 godine na održavanju higijene, Engleski jezik (srednji)

Obrazovanje

Srednja stručna sprema

Rok za konkurisanje

31/08/2020

Mesto zaposlenja: Leskovac

Koordinira i pomaže rukovodstvu u svim objektima, službenim uslugama, kancelarijskim politikama i procedurama, identifikovanjem i predviđanjem potreba i pitanja unutar organizacija i proaktivnim iniciranjem ili olakšavanjem rešenja.

Opis dužnosti:

  • Nadgleda i upravlja koordinacijom raspodele prostorija, rasporeda, pomoći rukovodstvu sa širenjem objekata, planiranjem prostora i renoviranjem zgrada , vodi računa o održavanju crteža i ugovora za renoviranje i izgradnju zgrada.
  • Pomaže u planiranju, budžetiranju i raspoređivanju modifikacija objekata, nabavke, održavanje i popravke uključujući procene o opremi, radnoj snazi, materijalima, uslugama i drugim srodnim troškovima.
  • Blisko sarađujte sa IT-om za realizaciju potreba zaposlenih.
  • Blisko sarađuje sa Menadžmentom u vezi uspostavljanja i održavanje standarda i procedura u kancelarijama.
  • Pomaže, upravlja, održava i koordinira sistem upravljanja, nameštaj, opremu, potrošni materijal, sistem bezbednosnih kartica koji uključuje reviziju i izveštavanje.
  • Odgovara na sigurnosne probleme i nedostatke zgrade.
  • Sprovodi periodičnu inspekciju objekata i prijavljuje neslaganja i propuste u uslugama higijene, bezbednosti i dr.
  • Koordinira, upravlja i prati usluge dobavljača i upravljanje imovinom.
  • Naručuje i održava dovoljno zaliha za kancelarije i kuhinje.
  • Upravlja programom usluga za hranu koja pruža razne mogućnosti za ručak za zaposlene.
  • Prikuplja kontinuirane povratne informacije o uslugama i povratne informacije zaposlenih.
  • Pomaže planiranju i implementaciji događaja na licu mesta.
  • Priprema i generiše zahteve za kupovinu i prijem robe.
  • Predviđa i identifikuje potrebe i pitanja unutar organizacie i proaktivno pokreće rešenja.
  • Demonstrira široko poznavanje preduzeća, koje uključuje učenje i razumevanje korporativnih politika, procedura i organizacione strukture.
  • Održava standarde za čistoću i organizaciju kancelarija i konferns sale.

Uslovi:

  • Srednja stručna sprema – građevinske struke;
  • Minimum 3 godine na održavanju higijene;
  • Engleski (napredni nivo);
  • Rad na računaru;

Kontakt:

Email: posao@atalian.rs
Telefon: +381 61 284 56 59

Zašto ATALIAN?

  • Zato što smo lideri u ovoj oblasti pružanja usluga
  • Zato što se zarade isplaćuju od 5 do 10 za prethodni mesec
  • Zato što radimo sa profesionalnom opremom, hemijom i po svetskim standardima
  • Zato što imamo najbolje klijente

Prijavite se za posao